Trots

att jag började jobba idag igen så har dagen varit riktigt bra :)... Har suttit och gjort en hel del pappersarbete idag, så skönt att få bort allt sånt. Ska börja i veckan också med en föreläsning i anatomi som jag ska hålla i början på september. Basic föreläsning i anatomi för ergonomi studenter på universitetet, det är en rätt så rolig föreläsning att hålla. Brukar vara en stor grupp att hålla föreläsning för, största antalet har varit 120 studenter. Vet inte alls hur många de blir i år :)...

Har varit och handlat på apoteket idag också :). Det gick lös på 850:- som tur är får jag ju tillbaka de pengarna ;)...

Annars har det inte hänt så jättemycket idag. Albin har skött sig riktigt bra och han äter nu igen med god aptit och är faktiskt hyffsat bra i magen. Han har inte hostat något mer sedan han kom hem till mig igen. Träffade Camilla igår och hon var rätt säker på att det inte var kennelhosta. Vid kennelhosta så hostar hundarna hela tiden och det gör ju inte Albin.
Har haft riktigt trevligt besök ikväll, hoppas att det blir fler sådana besök ;)... 

Snart dags för sängen slänga huvudet på kudden och sova min skönhetssömn :)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Olga

Jag ska träna lite varje dag så det är bara att höra av dig!

2009-08-11 @ 06:16:25
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/
Postat av: Pia

Tror inte att det vart ngn större fara med hans hosta.. Tur är väl att den inte kommit tillbaka.. Visst är det kul att jobba igen, jag gillar det.. =P In i samma lunk med samma rutiner, så härligt.. ;)

2009-08-11 @ 21:39:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0