Tillbaka på jobbet igen!

Inte det minsta sugen på att jobba. Det har varit så himla skönt att vara ledig. Skulle verkligen kunna tänka mig att vara ledig några veckor till.

Igår var det en fruktansvärt varm dag och jag vaknade med huvudvärk. Undrar om det berodde på värmen eller ölen som dracks i lördags kväll ;)...
Lördagskvällen var riktigt trevlig, grill, öl och en massa grabbsnack. Albin fick en boll att tugga på så han hade att göra kan man ju säga. Det var en läderboll men han fick loss några bitar från bollen i alla fall.
Till slut somnade han i plasthusses knä i alla fall. Måste ju säga att man smälter lite då :)...

Igår var jag och tittade på innebandy, ny match mot det finska laget. Truppen var liten och skador fick vi i laget men tjejerna stod ändå upp bra tycker jag.

Jag åkte hem efter innebandyn och käkade lite skräpmat, somnade efter detta i soffan. Vaknade alldeles genomsvettig klev upp och tog med mig Albin för att bada. Träffade en hel del kända ansikten på badstranden, kul att se att det inte bara är min hund som inte är så förtjust i vatten. Riktigt skönt var det i vattnet dessutom. Släpade ut Albin så han inte bottnade och höll honom där ett tag, det gick jättebra till en början och han gjorde lugna fina simtag men sen fick han panik och bara stänkte vatten omkring sig.
Hans simmande är på gång i alla fall :)...

Gick en längre promenad efter badet och sen var det soffan som fick sig ett besök igen...

Har fått igån den andra bloggen nu ;). Har inte hunnit skriva så mycket i den än. Tänkte att jag skulle ta ett race ikväll och skriva ner lite saker som jag har samlat på mig.

Jennie, du ska få adressen jag mailar den till dig.

Ha en bra dag...


Kommentarer
Postat av: Sofia & Hiro

Ja vi ska till Skellefteå. Det är möjligt att vi kan samåka om jag åker först på lördagsmorron. (Eventuellt åker jag på fredagkväll till syrran som bor utanför Skellefteå). Jag har dock väldigt liten bil. Hur får vi bäst tag i varandra så vi kan snacka ihop oss?

2009-08-10 @ 10:47:33
URL: http://hirosvarld.blogg.se/
Postat av: Olga

Hör av dig om du vill ringträna innan Skeå :)

2009-08-10 @ 23:19:46
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0