Ojojoj

vilka trötta killar vi har varit idag! Direkt när jag kom hem från Skellefte igår åkte jag hem rafsade ihop lite kläder och vände i dörren för att åka vidare till Lule.

Så mysig kväll det blev :). Massor med goda kräftor, räkor, pilsner och nubbar ;). Fanns en hel del annat gott till detta också som enkelt slank ner ;). Kan ju säga att jag låg några timmar efter de andra som var på skivan så jag hade lite att hämta igen ;).... Trevliga människor lite roliga snapsvisor och god mat fick mig på riktigt bra humör.
Till slut bestämdes att vi skulle ut på färjan också. Riktigt jäkla roligt att få svänga mina lurviga det var så länge sedan sist ;)... Träffade lite andra bekanta som jag inte sett på länge också ;)....

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Det blev lite sovmorgon för oss. Kort morgonpromenad när mina värdar kom hem sen god frukost. Satt och jäste ett tag innan vi gick ut på en längre promenad tillsammans. Stannade sedan över lunch och vilken lunch det blev. Bakad potatis, skagenröra med extra kräftor och räkor, sallad och bröd. Åkte hem sedan och dog i soffan med Albin någon timme innan det var dags för en längre promenad.

Sitter nu och kollar på friidrotts-vm och hundra metersfinalen. Jäklar vad Bolt springer fort (nytt världsrekord 9.58) så imponerad :)...

Albin bryr sig inte det minsta han ligger bara och sover i soffan, men han är riktigt go ;)....

Har en plan för hösten :) som jag har funderat länge på som jag nu ska sätta i verket tänkte jag... Ska bli så kul :). Tur att man har vänner som kan hjälpa mig i detta :).


Snart dags för sängen, jobb imorgon igen. Färstår inte varför helgerna går så fort :(... Har ju en hel del att planera imorgon. Ska troligtvis hålla en utbildning i ett ämne som jag inte har praktiserat på länge. Bara sätta igång att plugga in detta ämne igen alltå :)....

Godnatt världen sov så gott.

Ps. ska vakna med en sång på mina läppar imorgon.

Klinge klinge klong hör klockans sång, kvart över fem med morgonfjong
Skuttar upp ur sängen som en möbelfjäder, vintermornar är det vinterväder.
Dansar ut i köket i fyra plus, almanackan får sig en morgonpuss
Skottar i mig yoggi och havrefras, nu är det spontankalas

För nu är det äntligen måndag äntligen
och livet börjar på nytt igen
veckan är kommen, helgen försvunnen och alla plockar fram den glada munnen
Tjoar och man klappar som en negerkör
hela bussen sjunger våran busschaufför
Äntligen måndag äntligen och livet blir kul igen

Lyssna gärna på hela låten imorgon bitti för att vakna och få massor med energi till hela dagen...
Jävlaranamma: Äntligen måndag Ds.

Snabb prom nu sen är det sängen som gäller.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0