Ny dag

och varmt som fan är det. Har hunnit med en tur till Luleå för att hämta lite saker, jag har också lämnat de sakerna där de hör hemma. Jag har också varit och kollat på lite innebandy. Mina tjejer spelar träningsmatcher idag och imorgon mot ett finskt lag från Uleåborg. Nästa match börjar klockan fyra så jag tänkte ta mig dit en stund under eftermiddagen. Blev också inbjuden på lite grillfest i kväll till en av killarna som var där som tur är får Albin följa med trots att en av döttrarna är allergisk. Blir för Albin att vara ute hela kvällen med andra ord. Kanske blir en tur till farmen senare ikväll också, sista festkvällen för i år. Jag har inte varit på någon av de tidigare i år till skillnad från förra året när jag var på alla tror jag :)... Har inte så många minnen från de kvällarna förra året men jag tror att jag hade roligt :). I år har jag bara varit och hämtat efter första festen det kan man väl säga vad man vill om...

Albin har matvägrat idag på morgonen. Vet inte om det är märgbenet han fick igår som spökar i magen på honom eller om det bara är värmen... Han är i alla fall inte dålig i magen än men det kommer nog... Ska inte ge honom några fler märgben om han blir sjuk av de. Dessutom är han så seg idag i värmen så det blir bara kort korta promenader så han får göra ifrån sig det som han ska...

Tankarna på en ny blogg har börjat dyka upp i min hjärna. Jag kommer att ha den här kvar till dess att Albins husse har kommit hem men sen får vi se. Den nya bloggen skulle jag ha för att kunna skriva om mina innersta tankar och för att kunna häva ur mig det jag egentligen vill ha sagt. Den här bloggen blir bara så allmän och mycket om Albin. Har en hel del annat jag vill skriva om som jag inte kan i den här bloggen.
Säger till när den är klar så kan ju du som är sugen på att läsa den bloggen fråga snällt så kanske du får adressen dit. Beror ju självklart på vem du är som frågar också...

Nu är det dags för lite käk för mig innan jag ska iväg och kolla innebandy....

Hoppas att du har en skön dag i värmen...

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag vill ha adressen dit om jag får men förstår säkert samtidigt att du kanske inte vill ge till mig imed att jag är en nära vän till Ella, men det är upp till dig om du vågar lita på mig lr inte.. ;)

2009-08-08 @ 18:30:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Pia

Hade helt klart varit intressant att följa ditt liv efter Albin! Men som sagt upp till dig, känn dig inte tvingad, jag överlever utan med.. =)

2009-08-08 @ 18:51:47
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: camilla och bonnie

hej, det var kul att trfa er i svartsjön idag. Hoppas det gå bra i skellefteå för er :)

2009-08-10 @ 01:05:46
URL: http://libertine.zoomin.se
Postat av: Sofia & Hiro

Hejsan!

Fick din bloggadress av Camilla med Bonnie. Härlig staffe, hans energi påminner om min bullterriers :)



Sofia & Hiro

2009-08-10 @ 01:16:06
URL: http://hirosvarld.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag vill läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0