Måndag

kväll och det har varit en riktigt bra dag idag. Har jobbat (ovanligt va)? Har egentligen inte hunnit med så mycket mer än så. När jag kom hem från jobbet gick vi på en lång promenad jag och Albin. Vi var ute i 2 1/2 timme. Riktigt skönt var det. Vet inte vad som har hänt med Albin för han går som om han hade en stor påse nötter hängandes mellan bakbenen.
Han kan ju trippa på så fint men han väljer att vagga fram som, ja jag vet inte vad.

Har pratat med en god vän idag också. Så roligt att vi fortfarande har kontakt och att vi kommer så bra överens. Vi har bara träffats en gång men det är alltid lika roligt att prata.

Ska ställa mig och diska lite sen är det en kort promenad och sen sängen som gäller.

Ska uppdatera den andra bloggen lite också :)...

Ha en skön kväll :)...

Kommentarer
Postat av: camilla och bonnie

halloj! vad härligt med lång prommenad det skulle bonnie och framförallt jag behvöva haha,får skaffa mig hurtigare vänner då jag tycker det är trist att promenixa själv. näråker albin hem till sin husse? blir det en egen hund då? :)

2009-08-17 @ 22:46:20
URL: http://libertine.zoomin.se
Postat av: Sofia & Hiro

Haha, en påse nötter och vaggar fram. Det låter precis som när en hund går passgång. De gör de ibland för att spara energi. :) Ser knäppt ut, jag håller med. Hur har du och Albin det? Det var ju ett bra tag sen man såg er.

Sofia

2009-09-13 @ 15:58:00
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0