Jag vet inte

var den här dagen har försvunnit. Har bara rusat iväg och inget har jag gjort. Jag har i och för sig avslutat några prenumerationer, skönt att spara lite pengar. Vi har ju också varit och vandrat lite Albin och jag. Avslutade med en två timmars promenad så nu har han slocknat. Träffade på några trevliga norrmän som tyckte att Albin var så fin. De hade 2 Rotweilers själva men skulle kunna tänka sig en staffe när det blev dags för en ny vovve.

Mannen ifråga undrade också om jag kände någon med en Rotweiler tik som ville para nästa sommar för han skulle ta med sig sina hundar då. Pappan till den av hundarna han vill ha valpar på är champion i mexico och hade nu blivit såld till USA för 1,7 miljoner norska kronor. Enligt husse så fanns det inga fler kullsyskon till hans hund i skandinavien. Någon som känner någon med en rottistik som vill ha valpar?

Hoppas på bra väder imorgon för då blir det fiske igen. Den här gången får Albin följa med. Ska låna en flytväst åt honom, roligt att se vad han tycker om att vara i en båt några timmar :)... Vi har i alla fall bestämt att åka dit i två bilar om Albin skulle totalledsna på båtlivet. Vi kan ju åka hem lite tidigare i såna fall.

Nu är det snart sängen som gäller för oss.

Godnatt och sov gott where ever you are...





Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är så härligt att läsa om en hund som har det så bra & då är han ändå inte din. Hans ägare måste vara så tacksam. Inte lätt att hitta någon som kan tänka sig lägga så mycket tid.

Hur länge skall du ha honom?

Postat av: camilla och hundarna

han tycker säkert det är kul att åka båt.du får väl ge han en fisk att tugga på :D

2009-08-07 @ 21:21:30
URL: http://libertine.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0