Hej hopp!

En rolig dag har det varit idag ;). Har fått gjort bort en massa saker på jobbet. Har fått tag i utrustning så att jag kan hålla utbildningen som jag har blivit tillfrågad att hålla i. Hoppas nu bara att det blir av och att de som vill ha utbildningen kan tänka sig att betala det som vi vill ha betalt :)...
Vi har ändå gått ner en hel del i pros mot vad det skulle kosta egentligen. Så nu är det bara att vänta på svar och hoppas på att det blir av :)...

Har bara varit på kortare promenader idag med Albin. Har verkligen inte hunnit med någon längre. Ska bli en lite kortare till innan vi går och lägger oss. Sista promenaden vi var på innan jag var tvungen att åka igen tränade vi kontakt och gå sakta. Busade lite med honom också och han sin vana trogen nafsade efter mina byxor. Han blir så himla lätt uppspelt lillpojken :). Albin har förresten hunnit tugga sönder ett par skor idag :(. Inte helt trasiga men han hann bita av en liten detalj från ena skon. Går fortfarande att använda dem.

Jag har fått min nya spis idag :). Så skönt att äntligen ha en spis som fungerar. Nu är det bara att få fastighetsägarna att inse att fläkten, kryddhyllan och bänkskivorna måste bytas också. Bänkskivorna kan jag byta själv bara de betalar bänkskivorna :). Det skulle verkligen kunna bli så fint i mitt kök :).

Jag har nu varit iväg och kört ett fyspass med tjejerna. Så gott som fullt lag och de tyckte till och med att det var roligt. De andra tränarna sa att de aldrig sett tjejerna skratta så mycket under ett fyspass. Känns som ett gott betyg :). Det var i och för sig inget hårt fyspass mer bara snabbhet och spänst men roligt i alla fall.
Fick en tråkig nyhet också på träningen :(. Men livet måste gå vidare i alla fall...

Nu är det snart en sista promenad. Kanske lite te och en macka innan vi går ut.

Gab förresten. När jag skriver vi så menar jag Albin och jag. Mascherano är Albins kennelnamn. Han är döpt efter en fotbollsspelare.

Ha en bra kväll och sov gott. Kramar till er alla.

Lämna gärna en kommentar ni som har varit här och läst...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det tänkt att du ska ha albin bara en period...? tycker jag uppfattat det så ändå...

2009-08-26 @ 20:31:42
Postat av: gab

men vad vare för tråkig nyhet då?

2009-08-26 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0