Ännu en dag

har gått till historien ;).
Har hänt en del roliga saker på jobbet idag. Har fått igenom ett förslag som jag skickat till en kund och det är alltid roligt. Väntar fortfarande på besked om utbildningen jag kanske ska hålla. Har också anmält mig till något som jag ska göra under hösten som jag har funderat på väldigt länge. Nu ska det äntligen bli av, så jäkla roligt :)...

Har inte hunnit mad så mycket annat idag. Albin och jag gick ut direkt när jag kom hem från jobbet och gick en promenad på drygt två timmar. Hade inte tänkt gå riktigt så länge men när jag var på väg hem träffade jag ett par vänner som var ute och gick så vi hängde på de. Gick utmed Luleälven och det är så fint ska kanske ta någon bild någon annan gång och visa er :). Vattnet flyter så lugnt och fridfullt och laxarna hoppar med jämna mellanrum.

Albin ligger och sover i soffan bredvid mig och snarkar som vanligt, själv kollar jag på SYTYCD. Så duktiga unga dansare som är med i det programmet. Har ni inte sett det förut så tycker jag att det är dags att ta en titt någon gång. Tisdagar 21.55 tror jag att det är, Onsdagar är bara utslagningen.

Om det finns läsare här som inte känner mig så bra så kan jag säga att jag har gått balettakademien i Göteborg en gång i tiden. Det är därför som jag gillar att titta på dans.

Nä snart en korts med Albin sen sängen :)...

Lämna gärna en kommentar

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0